roosinkenia.reismee.nl

48 uur Istanbul...

Lieeeve allemaal,

Vrijdagmiddag vertrok mijn vliegtuig om 12:20 naar Istanbul. De stoel naast me was de hele vlucht leeg dus ik had lekker de ruimte, er werd een hele maaltijd voor ons verzorgd en op het schermpje voor me kon ik gewoon films kijken. Om 17:50 kwam ik in Istanbul aan en alles liep nog zoals gepland. Het sneeuwde, dat was het enige wat me opviel toen ik het vliegtuig opstapte. Wat ik me toen nog niet realiseerde was dat vliegtuigen en sneeuw niet zo goed samen gaan. En dat blijkt maar weer. Het is inmiddels 7 januari 18:40 en ik zit nog steeds op Istanbul terwijl ik vanochtend om 04:15 al in Nairobi had kunnen zijn. Mijn vlucht van gisteravond naar Nairobi werd gecanceld. Het was echt een soort filmscenario; één voor één sprongen alle vluchten op de schermen naar CANCELED. Het hele vliegveld lag (en ligt alweer) plat door de sneeuw. Samen met mijn vliegveldvrienden die ik gelukkig tegenkwam heb ik de nacht doorgebracht in één van de gates. Slapen zat er niet in want de grond ligt niet echt lekker en er was allemaal geluid om me heen. Toen er vanochtend weer vliegtuigen begonnen op te stijgen kreeg ik hoop dat ik vanavond in het vliegtuig naar Nairobi zou zitten. Maar helaas... Het is me niet gegund. Ik was al bang voor nog een nacht niet slapen en op de grond zitten. Maar dat hoeft gelukkig niet! Ik ben een Nederlands stel tegengekomen die samen met hun 2 kinderen in de lounge verblijven en ze waren zo lief om mij mee naar binnen te nemen. Er is hier gewoon wifi, er zijn douches, ik kan hier normaal eten en straks hopelijk ook normaal slapen! De volgende vlucht naar Nairobi is morgen om 21:35, maar we moeten nog maar zien of die ook echt gaat... Ik hoop niet nog langer op Istanbul Airport te moeten wonen...

Reacties

Reacties

Janny

Tjonge Roos, wat een begin van je avontuur....... Super dat je nu een slaapplaats (en de rest) hebt en hopelijk vertrek je morgen alsnog inderdaad. Hou je taai!

Johanna

Oh jeetje zeg! Zelfstandig word je er wel van ;) Hopelijk mag je gauw vertrekken! Wat fijn dat je nu een plekje hebt waar je een beetje gewoon kunt verblijven. Heel veel liefs heer vanuit het koude Nederland! Kus!

Pascalle & Mariëlle

Oh jeetje wat vervelend zeg! Wat fijn dat er nog zulke mensen op de wereld zijn die je zo willen helpen! We hopen dat je vanacht wat beter slaapt. Wel een enerverend begin van je reis, een spannend verhaal voor je reisverslag!
Houd ons op de hoogte!

Celeste

Wat een verhaal weer Roos.. Wel fijn dat je niet alleen bent! Hopelijk vanavond en aankomende nacht lekker slapen! Zag net op het weer dat het morgen waarschijnlijk minder gaat sneeuwen en je veilig kunt vertrekken!
Liefs! Xx

Maartje

Nou pfoe lekkere start van je reis! Maar houdt in je achter hoofd dat het alleen maar beter kan worden! (Hopelijk krijg je ook een mooie financiële compensatie. )

Nou succes daar! ????

Mirjam

Ha Roos,
Wat een ervaring! Ik hoop dat je inmiddels aan het vliegen bent of nog beter aangekomen bent...heel veel succes daar!

Ron

Lieve Roos wat een ervaringen nu al binnen een week!
Je schrijft het allemaal leuk op !
Een heerlijke positieve meid ben je
Kijk uit naar de rest van jou verhalen het ga je goed !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!